To Xbox Series S της Microsoft και η πλατφόρμα για PC gaming Steam της Valve συγκέντρωσαν το ενδιαφέρον των παικτών το τελευταίο διάστημα.
Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η πλατφόρμα Digital Economy Index της Adobe, κατά τη διάρκεια της Black Friday, το Xbox Series S ήταν η κονσόλα με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως, ξεπερνώντας τα Xbox Series X, PlayStation 5 αλλά και το μοντέλο OLED του Nintendo Switch, καθώς ήταν ευρέως διαθέσιμο προς αγορά. Σημειώνεται ότι τόσο η πιο ακριβή (σε σχέση με το S) κονσόλα της Microsoft αλλά και εκείνη της Sony συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα διαθεσιμότητας με αποτέλεσμα να μην είναι δυνατό να καλυφθεί η ζήτηση. H Adobe αναφέρει ότι τα στοιχεία προέρχονται από 1 τρισ. επισκέψεις καταναλωτών σε ιστοσελίδες ηλεκτρονικών καταστημάτων και έρευνα που πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή περισσότερων από 1.000 καταστηματαρχών, σχετικά με τα πλέον δημοφιλή προϊόντα τους.
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Ampere Analytics, τους τελευταίους μήνες, οι πωλήσεις του Xbox Series S έχουν ξεπεράσει εκείνες τους Xbox Series X στις πιο σημαντικές αγορές. Αποτέλεσμα είναι η στροφή των παικτών σε αγορές τίτλων σε ψηφιακή μορφή, όπως επίσης η περαιτέρω "άνθιση" της συνδρομητικής υπηρεσίας Xbox Game Pass.
Από την άλλη, οι PC gamers συνεχίζουν να εμπιστεύονται το Steam ως τη βασική πλατφόρμα για τις αγορές video games και τη διασκέδασή τους. Όπως ανακοίνωσαν οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας SteamDB, η πλατφόρμα της Valve κατέγραψε νέο ρεκόρ ταυτόχρονα συνδεδεμένων χρηστών στις 28 Νοεμβρίου 2021, με τον αριθμό τους να φτάνει τους 27.384.959. Από αυτούς, τα 7,8 εκ. βρίσκονταν στο μέσο ενός παιχνιδιού την ώρα που σημειώθηκε το ρεκόρ. Η αύξηση της κίνησης οφείλεται κατά ένα μεγάλο ποσοστό στις εκπτώσεις που τρέχουν αυτή την περίοδο στο Steam και όλοι οι PC gamers έχουν τη δυνατότητα να προσθέσουν στη συλλογή τους τίτλους που έχουν προσελκύσει το ενδιαφέρον τους, δίχως να χρειάζεται να αδειάσει το πορτοφόλι τους.
Το Counter-Strike: Global Offensive παραμένει το πιο δημοφιλές παιχνίδι του Steam, ακολουθούμενο από το Dota 2 και το PUBG: Battlegrounds. Τέλος, το λανσάρισμα της φορητής κονσόλας Steam Deck, που θα πραγματοποιηθεί τον Φεβρουάριο του 2022, αναμένεται να δώσει νέα ώθηση στον αριθμό των χρηστών της πλατφόρμας της Valve.
Νικήτας Καβουκλής
www.bnsports.gr