Football Talk

Προπονητής αλλά και… master στα social media: Ο Φατίχ Τερίμ εκτόξευσε τους αριθμούς των «πρασίνων»!

Προπονητής αλλά και… master στα social media: Ο Φατίχ Τερίμ εκτόξευσε τους αριθμούς των «πρασίνων»!

Ο Φατίχ Τερίμ ανέλαβε με κάθε επισημότητα την τεχνική ηγεσία του Παναθηναϊκού στις 26 Δεκεμβρίου, διαδεχόμενος τον Ιβάν Γιοβάνοβιτς. Μαζί με το βαρύ βιογραφικό και την πλούσια πείρα, έφερε στον Παναθηναϊκό και κάτι ακόμη, όχι λιγότερο σημαντικό. Προστιθέμενη εμπορική αξία. Όμως, τα social media παίζουν μπάλα;

Ο «Αυτοκράτορας» όπως είναι το προσωνύμιο που τον ακολουθεί από τα χρόνια που πέρασε στη Γαλατασαράι και την Εθνική Τουρκίας, πέρα από την τεράστια προπονητική πείρα που διαθέτει και τις πλούσιες συστάσεις που τον συνοδεύουν, έφερε «προίκα» στον Παναθηναϊκό και ένα διόλου ασήμαντο πλήθος φιλάθλων που θαυμάζουν και εκτιμούν την δουλειά του. 

Η τελευταία παράμετρος δεν είναι διόλου ασήμαντη για μία ομάδα που επιχειρεί να τοποθετήσει σε νέες, σύγχρονες βάσεις το brand της, σύμφωνα άλλωστε με τα όσα επιτάσσει το ευρωπαϊκό επίπεδο εν έτει 2024. Έτσι κι αλλιώς, οι ομάδες πέρα από ποδοσφαιρικά και αθλητικά σωματεία είναι και επιχειρήσεις και δεν έχουν πλέον τη δυνατότητα να αγνοήσουν τους κανόνες της αγοράς. Γίνεται επομένως αντιληπτό πως υψηλότερη απήχηση ισοδυναμεί αυτόματα με παραγωγή υψηλότερων κερδών. Είναι προφανές πως, η πρόσληψη του Τούρκου «τικάρει» και αυτό το κουτάκι.

Οι επιπτώσεις της πρόσληψης Τερίμ από το «τριφύλλι» έγιναν σχεδόν άμεσα αντιληπτές και από την «έκρηξη» followers που παρατηρήθηκαν στον λογαριασμό Instagram που διατηρεί η ΠΑΕ Παναθηναϊκός. Τις ημέρες που προηγήθηκαν της γνωστοποίησης της συνεργασίας με τον πολύπειρο Τούρκο τεχνικό, τον λογαριασμό του Παναθηναϊκού ακολουθούσαν περί τις 545.000 λογαριασμοί. Το νούμερο αυτό έχει σήμερα εκτιναχθεί και αγγίζει τις 724.000, σχεδόν 200.000 περισσότερους σε διάστημα μικρότερο του ενός μήνα!

Η «ινσταγκραμική» γιγάντωση του Παναθηναϊκού έχει προφανή εξήγηση και αυτή είναι η πρόσληψη του «Αυτοκράτορα» Τερίμ. Ο ίδιος διαθέτει λογαριασμό στην ίδια πλατφόρμα και οι ακόλουθοί του αγγίζουν το εξωπραγματικό νούμερο των 2.4 εκατομμυρίων.

FATIH_TERIMΚαταγραφή.PNG

Είναι μάλλον τρομακτικό να αναλογιστεί κανείς πως η απήχηση του λογαριασμού του Τούρκου προπονητή, ξεπερνά την αθροιστική απήχηση των τεσσάρων μεγάλων (big four) της Ελλάδας, ήτοι Ολυμπιακός (767.000), Παναθηναϊκός (724.000), ΠΑΟΚ (376.000) και ΑΕΚ (330.000), με σειρά απήχησης στο Instagram, η οποία συνολικά αγγίζει τα 2.2 εκατομμύρια!

ΜΠΙΓΚ_ΦΟΡ_ΣΟΣΙΑΛipiccy_image_2.jpg

Το ερώτημα είναι εάν τα social media παίζουν μπάλα;

Δημήτρης Τσάκνης

www.bnsports.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης



0