Μπορεί το πρωτάθλημα να έχει ντυθεί στα… ερυθρόλευκα αλλά η ήττα από τον Παναθηναϊκό μέσα στο «Γ. Καραϊσκάκης», σταμάτησε το σερί των 35 αγώνων χωρίς να χάσει βαθμούς.
Γράφει ο Νότης Χάλαρης
Η παρένθεση που άνοιξε στα ματς με ΠΑΣ Γιάννινα, ΠΑΟΚ και Άρη φαίνεται πως… έκλεισε για τον Ολυμπιακό. Ο στόχος του πρωταθλήματος επετεύχθη και η εμφάνιση στο «Κλεάνθης Βικελίδης» και πριν λίγες μέρες, γέμισε χαμόγελα για το μέλλον του συλλόγου.
Ωστόσο, όλοι ήρθαν στη σκληρή πραγματικότητα, μετά το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό. Το «τριφύλλι» κατάφερε να φύγει με τη νίκη από το φαληρικό γήπεδο έπειτα από οκτώ χρόνια και να σταματήσει ένα τρελό σερί του Ολυμπιακού που είχε εντός έδρας.
Σχεδόν δύο χρόνια… αήττητος!
Το «Γ. Καραϊσκάκης» είχε εξελιχθεί σε πραγματικό φρούριο για τον Ολυμπιακό. Συγκεκριμένα, μέχρι το σφύριγμα της λήξης επί του Παναθηναϊκού, οι «ερυθρόλευκοι» μετρούσαν 35 συνεχόμενα παιχνίδια αήττητοι στην έδρα τους σε επίπεδο πρωταθλήματος. Η τελευταία ήττα ήταν τον Ιούλιο του 2020, όταν ο ΠΑΟΚ είχε φύγει με το διπλό από το Φάληρο.
Ο Μιχάι είχε πετύχει το γκολ της νίκης στην εκπνοή, την ίδια στιγμή που ο ελληνικός σύλλογος είχε κλειδώσει μαθηματικά το πρωτάθλημα. Από τότε, η ομάδα του Μαρτίνς δεν είχε ξανανιώσει το συναίσθημα της ήττας, καθώς είχε τέσσερις ισοπαλίες και 31 νίκες σε αυτό το διάστημα.
Εφόσον βάλουμε μέσα και το Κύπελλο Ελλάδας, τότε το σερί ανεβαίνει σε 46 παιχνίδια δίχως ήττα στο Φάληρο, με αποτέλεσμα να αντιλαμβάνονται άπαντες πόσο σημαντικό είναι το επίτευγμα του Παναθηναϊκού.
Δίχως νίκη επί του Παναθηναϊκού για φέτος και η ώρα των… αλλαγών!
Δεν ήταν μόνο το τέλος του μεγάλου σερί στο φαληρικό γήπεδο αλλά και η ολοκλήρωση της σεζόν χωρίς να κερδίσει τον Παναθηναϊκό. Ο Ολυμπιακός είχε τέσσερις ευκαιρίες μέσα στη χρονιά και δεν μπόρεσε να πανηγυρίσει καμία νίκη, καθώς είχε δύο ισοπαλίες και ισάριθμες ήττες. Παρότι, φυσικά, η διαφορά των δύο ομάδων είναι στο -21.
Από την άλλη, αυτό το αποτέλεσμα, είναι ακόμα ένας λόγος που… σπρώχνει τον σύλλογο προς την αναγκαία ενίσχυση. Τα προβλήματα στο ρόστερ είναι τεράστια και οι μεταγραφικές κινήσεις θα πρέπει, εκτός από δαπανηρές, να είναι και έξυπνες. Να μπορούν να δίνουν λύσεις στον Πέδρο Μαρτίνς ο οποίος ξεμένει από ιδέες και αυτό καθρεφτίζεται.