Box to Box

Η NIKE επενδύει στους Ολυμπιακούς Αγώνες έπειτα από την τεράστια πτώση της μετοχής, αλλά μοιάζει με κίνηση πολύ ψηλού ρίσκου!

Η NIKE επενδύει στους Ολυμπιακούς Αγώνες έπειτα από την τεράστια πτώση της μετοχής, αλλά μοιάζει με κίνηση πολύ ψηλού ρίσκου!

Η NIKE έχει τον μεγαλύτερο αριθμό χορηγιών αθλητών μεταξύ των ανταγωνιστών της στο Παρίσι και έχει μεγάλο κατάλογο αθλητών που στοχεύουν σε μετάλλια. Η εταιρεία τοποθετεί όλες τις ελπίδες της σε ανάκαμψη σε αυτούς τους Ολυμπιακούς Αγώνες, μετά τη μεγαλύτερη πτώση στην ιστορία της μετοχής της, που σημειώθηκε τον Ιούνιο, όταν η διοίκηση ανακοίνωσε στους επενδυτές ότι προβλέπεται μείωση των εσόδων για το τρέχον έτος. Η ανακοίνωση έφερε υποχώρηση στη μετοχή κατά 20%, πράγμα που σήμαινε 28 δισεκατομμύρια δολάρια να εξανεμίζονται από την αξία της στο χρηματιστήριο!

Γράφει ο Maverick

Η πιο σημαντική παρουσία στο Παρίσι για τη NIKE είναι ο Λεμπρόν Τζέιμς, σημαιοφόρος της αμερικανικής αποστολής κατά την τελετή έναρξης στον Σηκουάνα και διάσημος μπασκετμπολίστας! Στα 38 του χρόνια, ο σταρ των Λος Άντζελες Λέικερς έδωσε στη NIKE μια τεράστια ευκαιρία να επωφεληθεί από την παρουσία του στους Ολυμπιακούς Αγώνες. Είναι, άλλωστε, η πρώτη παρουσία του, μετά το Λονδίνο το 2012.

Τα αθλητικά παπούτσια του, είναι από τις πιο σημαντικές σειρές της NIKE και ο ίδιος φιγουράρει δίπλα στα κορυφαία ονόματα, στο πλαίσιο μιας πολύ μεγάλης καμπάνιας για τους αγώνες. Ο CEO της NIKE, Τζον Ντόναχιου, αναδιανέμει πόρους και επειδή, είναι ένας από τους ικανότερους στον χώρο, έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε πώς θα εφαρμοστεί το πλάνο περικοπών. Η NIKE έχει σχέδιο περικοπής κόστους της τάξης των 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, το οποίο περιλαμβάνει απολύσεις που επηρεάζουν έως και το 2% του προσωπικού της.

Οι πληροφορίες λένε πως μέρος αυτών των πόρων που θα εξοικονομηθούν, θα πάνε προς το μάρκετινγκ. Κάθε χρόνο, άλλωστε, περίπου 4 δισεκατομμύρια δολάρια πάνε για τη διαφήμιση από πλευράς NIKE, συμπεριλαμβανομένων τηλεοπτικών διαφημίσεων, χορηγιών αθλητών, διαφημίσεων online και digital, καθώς και promo εκδηλώσεων.

Η δαπάνη σε μάρκετινγκ κατά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, θα είναι η μεγαλύτερη που έχει κάνει η NIKE ποτέ σε μέσα ενημέρωσης και στη διοίκηση της, το θεωρούν όχι έξοδο, αλλά επένδυση! Άνθρωπος που ξέρει την αγορά όσο λίγοι, μου έλεγε πριν ένα μήνα, πως αυτή θα είναι η μεγαλύτερη στιγμή για τη NIKE εδώ και πολλά χρόνια, χωρίς ωστόσο, να μάθουμε το ακριβές ποσό των προγραμματισμένων διαφημίσεων!

Η εταιρεία επισπεύδει την κυκλοφορία νέων προϊόντων, όπως το Pegasus Premium, που είναι για τρέξιμο, λαμβάνοντας υπόψη τη μείωση της ζήτησης για παλαιότερα προϊόντα! Οι αναλυτές εκτιμούν ότι η διαφημιστική εκστρατεία της εταιρείας δεν πρόκειται να εγγυηθεί ανάκαμψη και σίγουρα, όχι χωρίς νέα προϊόντα που θα υποστηρίξουν την τεράστια προσπάθεια. Είναι ένα δεκαοκτάμηνο που έχουμε μπροστά μας, πάρα πολύ κομβικό για αυτήν την πολύ μεγάλη εταιρεία. Και επειδή υπάρχουν αρκετά πράγματα που τρέχουν από πλευράς καινούργιων συμβολαίων και θα ολοκληρωθούν μέσα στο 2025, θα έχει πολύ μεγάλη αξία να δει κάποιος, πού θα βρίσκεται ακριβώς σε ένα χρόνο από τώρα, τον επόμενο Ιούλιο δηλαδή, η μετοχή της εταιρείας!

ΥΓ: Αυτό ήταν το τελευταίο κομμάτι σε αυτή την ιστοσελίδα, που διαβάσατε από εμένα! Ήταν μεγάλη μου τιμή, που μου ζήτησε ο Χρήστος Σωτηρακόπουλος, να γράψω όλο αυτό το διάστημα για αρκετά από τα πράγματα, που λόγω της φύσης της δουλειάς μου, γνωρίζω. Η απόφαση του να σταματήσει, με αναγκάζει να πάρω την ίδια απόφαση. Ένα μεγάλο ευχαριστώ, για το διάστημα αυτό, που μου κάνατε την τιμή να με διαβάζετε!

www.bnsports.gr

Ρoή Ειδήσεων

Δείτε επίσης



0