γράφει : Maverick
Η Λίβερπουλ, εκτός από προπονητή, αφού ο Γιούργκεν Κλοπ αποφάσισε να αποχωρήσει, θα αλλάξει, όπως όλα δείχνουν, και εταιρεία ένδυσης, αφού παλεύει να ανεβάσει τα έσοδα το τμήμα μάρκετινγκ του συλλόγου. Και όλα δείχνουν, πως θα επιστρέψει στην Adidas, φεύγοντας από την Nike, με την οποία συνεργάστηκε τα τελευταία χρόνια, έπειτα από το πρωτάθλημα του 2020. Και πάλι, όμως, σε έσοδα στο κομμάτι «φανέλα», θα απέχει πάρα πολύ από την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ!
Γράφει ο Maverick
Το ζήτημα των εσόδων είναι ένα θέμα που ενοχλεί αρκετά το board του συλλόγου της Λίβερπουλ, εδώ και πολλά χρόνια. Η ομάδα, από πλευράς επιτυχιών, τα τελευταία έξι χρόνια επέστρεψε εκεί που πραγματικά ανήκει, αλλά μέχρι τώρα, δεν είχε βρεθεί μία λύση ικανοποιητική στα έσοδα.
Περίμεναν, ως απόρροια των επιτυχιών, δηλαδή τις κατακτήσεις του Champions League και του πρωταθλήματος, τα ποσά να είναι πάνω από 90-100 εκατομμύρια το έτος, αλλά απέτυχαν, κυρίως λόγω των επιπτώσεων του Covid-19. Στη Βοστώνη, θεωρούν πως το τμήμα μάρκετινγκ δεν κατάφερε να πετύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα και για αυτό, έγιναν γενναίες αλλαγές! Άλλωστε, μιλάμε για αμερικανική εταιρεία, όπου η επιτυχία αμείβεται, αλλά και η αποτυχία, είναι κάτι που δεν μπορεί να συγχωρεθεί. Πάντως, μη νομίζετε ότι ήταν εύκολο να βρει χρήματα η Λίβερπουλ που θα πλησίαζαν εκείνα της Ρεάλ, της Μπαρτσελόνα, της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και της Μπάγερν.
Σύμφωνα με την Daily Mail, η Adidas βελτίωσε την προσφορά που έχει στα χέρια της η Λίβερπουλ από τη Nike, αλλά και της Puma, που θα ήθελε να έρθει σε συμφωνία με τη Λίβερπουλ, για πέντε σεζόν. Μέχρι τώρα, η Nike πλήρωνε 35 εκατομμύρια ευρώ τη σεζόν, αλλά η Adidas, που έχασε πρόσφατα την εθνική Γερμανίας, από τη μεγάλη αντίπαλό της, θα ήθελε να φτάσει ακόμα και στα 60 με 65 περίπου. Μία βελτίωση σπουδαία, σε σχέση με την προηγούμενη συμφωνία, που τρέχει μέχρι τον επόμενο Ιούνιο.
Ακόμα κι έτσι, όμως, η Λίβερπουλ θα παραμείνει μακριά από τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, που είναι η πιο ακριβοπληρωμένη εταιρεία στην Αγγλία, παρά τη συνεχιζόμενη αποχή της από το τραπέζι των διεκδικητών του τίτλου!
Επίσης, σύμφωνα με τη γνώμη πολλών έγκυρων αναλυτών, δεν θα έπρεπε να είναι τόσο ψηλά, πλέον, φτάνοντας τον ενδέκατο χρόνο μετριότητας, έπειτα από την αποχώρηση του εμβληματικού, Σερ Άλεξ. Όμως, πουλάει πολλές φανέλες πλανητικά, και έτσι πετυχαίνει σπουδαίες συμφωνίες. Παραμένει, η αγγλική ομάδα με το μεγαλύτερο οπαδικό κοινό.
Οι «κόκκινοι διάβολοι», παρά τη μεσαιωνική αγωνιστική παρακμή, που όμοιά της πέρασαν ξανά στις δεκαετίες του '70 και του '80, τώρα παλεύουν υπό τις οδηγίες του Ολλανδού, Τεν Χαγκ, να ορθοποδήσουν αγωνιστικά, αλλά μοιάζει μάταιο! Ωστόσο, εμπορικά κερδίζουν 105 εκατομμύρια ευρώ τη σεζόν, σε συμφωνία με την Adidas, μέχρι το 2035! Κάτι εξωπραγματικό…
Πρώτη παραμένει η Ρεάλ με 120, τα ίδια θα παίρνει και η Μπαρτσελόνα που σκέφτηκε να φτιάξει δική της φίρμα, αλλά έτσι πιέστηκε και ανέβασε το ποσό για να έρθει η -όπου να 'ναι- νέα της συμφωνία, με την Nike.
Ο σύλλογος του Merseyside, λοιπόν, σκέφτεται να επιστρέψει στο γερμανικό brand, το οποίο έχει φορέσει ήδη δύο φορές στο παρελθόν (1985-1996), περίοδο που έκανε και το πρώτο νταμπλ στην ιστορία της ομάδας, αλλά και ξανά από το 2006, έως το 2012.
Για την Adidas, θα είναι μία νίκη απέναντι στην Nike, για την Λίβερπουλ θα είναι μία μεγάλη οικονομική ανάσα, που θα μπορέσει να βοηθήσει την επόμενη μέρα του συλλόγου, μαζί με την επέκταση του γηπέδου, που πλέον χωράει πάνω από 60.000.
Παρά τις όποιες γκρίνιες υπάρχουν για την διοίκηση των Αμερικανών της FSG, ο σύλλογος εμπορικά, επέστρεψε ψηλά στη πρώτη εξάδα παγκοσμίως, ενώ είχε πέσει εκτός πρώτης δωδεκάδας, όταν ανέλαβαν το 2010, σχεδόν χρεοκοπημένη τη Λίβερπουλ.
Φυσικά, το μεγάλο στοίχημα θα είναι η σωστή επιλογή του επόμενου προπονητή, ώστε να συνεχίσει να είναι ανταγωνιστική και στο γήπεδο, εκεί όπου την ανέβασε και την έκανε ξανά, μία από τις πιο ωραίες στο μάτι να βλέπει κάποιος αγώνα, αλλά και αποτελεσματικές, αφού πήρε τίτλους, η παρουσία του Γιούργκεν Κλοπ! Μία λάθος επιλογή προπονητή, μπορεί να πάει τον σύλλογο και πάλι πίσω, σχεδόν μία δεκαετία.
www.bnsports.gr
Το ζήτημα των εσόδων είναι ένα θέμα που ενοχλεί αρκετά το board του συλλόγου της Λίβερπουλ, εδώ και πολλά χρόνια. Η ομάδα, από πλευράς επιτυχιών, τα τελευταία έξι χρόνια επέστρεψε εκεί που πραγματικά ανήκει, αλλά μέχρι τώρα, δεν είχε βρεθεί μία λύση ικανοποιητική στα έσοδα.
Περίμεναν, ως απόρροια των επιτυχιών, δηλαδή τις κατακτήσεις του Champions League και του πρωταθλήματος, τα ποσά να είναι πάνω από 90-100 εκατομμύρια το έτος, αλλά απέτυχαν, κυρίως λόγω των επιπτώσεων του Covid-19. Στη Βοστώνη, θεωρούν πως το τμήμα μάρκετινγκ δεν κατάφερε να πετύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα και για αυτό, έγιναν γενναίες αλλαγές! Άλλωστε, μιλάμε για αμερικανική εταιρεία, όπου η επιτυχία αμείβεται, αλλά και η αποτυχία, είναι κάτι που δεν μπορεί να συγχωρεθεί. Πάντως, μη νομίζετε ότι ήταν εύκολο να βρει χρήματα η Λίβερπουλ που θα πλησίαζαν εκείνα της Ρεάλ, της Μπαρτσελόνα, της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και της Μπάγερν.
Σύμφωνα με την Daily Mail, η Adidas βελτίωσε την προσφορά που έχει στα χέρια της η Λίβερπουλ από τη Nike, αλλά και της Puma, που θα ήθελε να έρθει σε συμφωνία με τη Λίβερπουλ, για πέντε σεζόν. Μέχρι τώρα, η Nike πλήρωνε 35 εκατομμύρια ευρώ τη σεζόν, αλλά η Adidas, που έχασε πρόσφατα την εθνική Γερμανίας, από τη μεγάλη αντίπαλό της, θα ήθελε να φτάσει ακόμα και στα 60 με 65 περίπου. Μία βελτίωση σπουδαία, σε σχέση με την προηγούμενη συμφωνία, που τρέχει μέχρι τον επόμενο Ιούνιο.
Ακόμα κι έτσι, όμως, η Λίβερπουλ θα παραμείνει μακριά από τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, που είναι η πιο ακριβοπληρωμένη εταιρεία στην Αγγλία, παρά τη συνεχιζόμενη αποχή της από το τραπέζι των διεκδικητών του τίτλου!
Επίσης, σύμφωνα με τη γνώμη πολλών έγκυρων αναλυτών, δεν θα έπρεπε να είναι τόσο ψηλά, πλέον, φτάνοντας τον ενδέκατο χρόνο μετριότητας, έπειτα από την αποχώρηση του εμβληματικού, Σερ Άλεξ. Όμως, πουλάει πολλές φανέλες πλανητικά, και έτσι πετυχαίνει σπουδαίες συμφωνίες. Παραμένει, η αγγλική ομάδα με το μεγαλύτερο οπαδικό κοινό.
Οι «κόκκινοι διάβολοι», παρά τη μεσαιωνική αγωνιστική παρακμή, που όμοιά της πέρασαν ξανά στις δεκαετίες του '70 και του '80, τώρα παλεύουν υπό τις οδηγίες του Ολλανδού, Τεν Χαγκ, να ορθοποδήσουν αγωνιστικά, αλλά μοιάζει μάταιο! Ωστόσο, εμπορικά κερδίζουν 105 εκατομμύρια ευρώ τη σεζόν, σε συμφωνία με την Adidas, μέχρι το 2035! Κάτι εξωπραγματικό…
Πρώτη παραμένει η Ρεάλ με 120, τα ίδια θα παίρνει και η Μπαρτσελόνα που σκέφτηκε να φτιάξει δική της φίρμα, αλλά έτσι πιέστηκε και ανέβασε το ποσό για να έρθει η -όπου να 'ναι- νέα της συμφωνία, με την Nike.
Ο σύλλογος του Merseyside, λοιπόν, σκέφτεται να επιστρέψει στο γερμανικό brand, το οποίο έχει φορέσει ήδη δύο φορές στο παρελθόν (1985-1996), περίοδο που έκανε και το πρώτο νταμπλ στην ιστορία της ομάδας, αλλά και ξανά από το 2006, έως το 2012.
Για την Adidas, θα είναι μία νίκη απέναντι στην Nike, για την Λίβερπουλ θα είναι μία μεγάλη οικονομική ανάσα, που θα μπορέσει να βοηθήσει την επόμενη μέρα του συλλόγου, μαζί με την επέκταση του γηπέδου, που πλέον χωράει πάνω από 60.000.
Παρά τις όποιες γκρίνιες υπάρχουν για την διοίκηση των Αμερικανών της FSG, ο σύλλογος εμπορικά, επέστρεψε ψηλά στη πρώτη εξάδα παγκοσμίως, ενώ είχε πέσει εκτός πρώτης δωδεκάδας, όταν ανέλαβαν το 2010, σχεδόν χρεοκοπημένη τη Λίβερπουλ.
Φυσικά, το μεγάλο στοίχημα θα είναι η σωστή επιλογή του επόμενου προπονητή, ώστε να συνεχίσει να είναι ανταγωνιστική και στο γήπεδο, εκεί όπου την ανέβασε και την έκανε ξανά, μία από τις πιο ωραίες στο μάτι να βλέπει κάποιος αγώνα, αλλά και αποτελεσματικές, αφού πήρε τίτλους, η παρουσία του Γιούργκεν Κλοπ! Μία λάθος επιλογή προπονητή, μπορεί να πάει τον σύλλογο και πάλι πίσω, σχεδόν μία δεκαετία.
www.bnsports.gr